1 juni 2011

Steigerhouten tafeltje

Het zat steeds maar in mijn hoofd....
dat ideetje om steigerhouten tafeltjes met wieltjes te maken voor in de tuin.
Gelukkig heb ik een handige man en kreeg ik mijn eerste steiger houten tafeltje vorige week al van hem.
Nu moest ik nog even tijd vrij zien te maken om mijn idee werkelijkheid te laten worden.


En gisteren was dat moment, dus.... op naar de bouwmarkt voor beits, kwast (we hebben er genoeg, maar nooit vindbaar of hard geworden door eerder gebruik...) en afplakband voor de hartjes (hoe kan het ook anders!) en ik kon aan de slag in een verloren uurtje. Het was gelukkig goed weer om dat klusje lekker in de tuin te kunnen doen.







Eerst even één van mijn hartjes van de muur gehaald om over te trekken op de zijkanten van het tafeltje (gaat me toch iets beter af dan los uit de hand) en daarna beplakken, vervolgens uitsnijden van het hartje en uiteindelijk alle zijkanten ook beplakken en uitsnijden op dezelfde manier...



















3 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,

    Valt niet mee he zo'n blog starten ; ) maar ik moet je zeggen ik word er wel steeds handiger in. Wat mij opvalt is dat jij inderdaad geen foto hebt bij je "volgerplaatje", ik heb die foto van mij bij mijn profiel geplaatst en dan komt deze vanzelf hier te staan.....weet niet of je iets kan met deze uitleg ben er zelf ook nog geen held in.
    Verder bewerk ik eerst mijn foto's in Picasa en dan download ik deze naar mijn bericht.....maar ook Picasa ben ik nog volledig aan het ontdekken.
    Ik hoor het wel als je nog iets wilt weten.

    Natuurlijk ga ik je volgen, vind je crea-dingen nu al helemaal leuk, zeker dat steigerhouten tafeltje. Heb hier in mijn tuin nog 2 boomstammen staan die ik wsl ga verven en wielen onder ga maken. Komt dan ook zeker op mijn blog.
    We houden elkaar op de hoogte en tot snel.

    Gr. Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Francoise,
    bedankt voor je reactie en ik had zelf ook al gemerkt dat ik geen foto bij mijn volgerplaatje heb. Ben uren aan het knoeien geweest om het voor elkaar te krijgen, maar is me nog steeds niet gelukt. Was allang blij dat ik een blog voor elkaar kreeg... Ik zal er weer eens naar kijken, want ik dacht dat ik dat alleen zo zag. Maar dat is dus niet het geval...
    En leuk dat jij mijn eerste volger bent!
    Je idee over die boomstammen heb ik ook al eens in gedachten gehad en moet je zeker doen! Ik wacht op je foto's!
    Hartelijke groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk tafeltje! Ziet er mooi strak en robuust uit met een vrouwelijke touch!

    BeantwoordenVerwijderen