11 december 2011

Van alles tegelijk...

Iedereen heeft er volgens mij last van de laatste weken van het jaar...
Alles moet tegelijk!! 
Ook hier is het niet anders en tussen de bedrijven door
zoek ik kleine momentjes om even wat te knutselen en ook foto's te maken,
want zelfs dat schiet er nog wel eens bij in en dat is juist zo leuk!

Allereerst dus maar eens de foto's gemaakt van het eindresultaat van de mooie roze en blauwe vaasjes van mijn vorige post... 

Ze staan in de marrakech-achtige schaal die ik bij Loods 5 heb gekocht en 
waar ik nog veel plezier van heb.

Wat geniet ik van hun zachte tinten....


...en ik denk dat ik ook mijn andere kerst versieringen in deze tinten door zal gaan voeren, want ik vind de kleuren zo mooi!! 


Ook ben ik nog even achter de naaimachine gedoken om een mooi hartje als extra kadootje voor mijn schoonzusje, die 50 jr. werd, te geven. 
Ze kreeg een grote fotolijst met vele verschillende vakken om
foto's in te kunnen doen en daarnaast wilde ik ook nog iets persoonlijks geven...

Dus snel achter die naaimachine en zo'n gezellig kersthart gemaakt!!


Jammer genoeg vergeten om een foto van het eindresultaat te maken, maar dat deed
manlief wel even voor me toen hij leuke foto's van het feest langs ging brengen...
Met als resultaat een onscherpe foto...arrgghhh...
De foto dus maar even niet plaatsen?? Nee, dat vond ik ook zo ondankbaar... 
Dus hier het eindresultaat aan haar muur.
En ze zijn zo snel gemaakt, dat ik er nog een paar ga klaarmaken als kadootje voor anderen.

Maar vandaag ga ik bezig met de kerstversiering in en om het huis!
Heerlijk, twee boompjes in de geruite zakken van de Hema zetten en vullen met rood/witte 
spulletjes en dan op mijn tuintafel voor zetten en dan verder met de versiering binnen...
Mijn zondag is voorlopig gevuld!!


Het resultaat laat ik in mijn volgende post wel weer even zien...
Wens ik jullie allemaal een heerlijke zondag en geniet van de voorbereidingen 
voor een heerlijke kerst!

6 opmerkingen:

  1. Ik kwam bij het blog"surfen"per toeval op je blog terecht. Wat een leuke vaasjes en mooie foto's daarvan! 'k ben volger geworden en je bent natuurlijk ook van harte welkom op mijn blog (especialandmore.blogspot.com)

    Groetjes,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een mooi stilleven gemaakt, prachtige vaasjes bij elkaar!!!
    Je hart vind ik ook geweldig, leuk om te maken en ook zo leuk om weg te geven.

    Fijne week!!!
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief zonnestraaltje,

    Meis wat zit ik hier heerlijk te genieten van je werkelijk oogstrelende post.
    die kleurtjes van je vaasjes zijn zo zacht en schattig!
    Wat heb je de vaasjes leuk gedecoreerd met die lieve takjes erbij...

    En inderdaad ik denk dat het hectische dagen zijn zo in deze decembermaand...wat zullen we straks allemaal van de Kerstdagen genieten...lekker warm en gezellig bij elkaar en lekker niks doen...wat eten en drinken..een filmpje erbij en dan genieten van het samenzijn.

    Je hart is te leuk voor woorden wat zal je schoonzusje hier blij mee zijn..super!

    En ik zat nog even op je zijbalkje te kijken en zag hier allemaal mooie foto's staan...en ook ontdekte ik hier een roze mustje om je eitje warm te houden...ohhh..meis zo schattig!

    Wil je ook nog even bedanken voor je welgemeende woorden op mijn blog..zo lief..

    Meisje wil je veel liefs wensen,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve,lieve Joyce,

    Meisie ik wil je zo graag nog mijn Kerstgroet wensen.

    Ik wens voor jou en je gezin en familie een warm liefdevol Kerstfeest, en een gezond, sprankelend 2012!

    Ik hoop dat we in het Nieuwe jaar ook nog lang van elkaars blog mogen blivven genieten..

    Dag liefie...alle liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dank je voor je lieve reactie! en wat grappig van de kniepertjes, echt toevallig haha!
    ik wens jou ook een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar!!

    tot in het volgende (blog)jaar!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow, wat zijn je vaasjes mooi! Ik dacht dat ik al volger van je was, maar kennelijk niet? ben het gauw geworden! Het hart is ook erg leuk!
    Ik hoop voor jou dan bovenal een gezond nieuw jaar, want dat is toch het allerbelangrijkste! Al die andere dingen zijn bijzaak...
    haha, moest wel lachen om je opmerking over de tomaat, denk dat ik dat maar meteen morgen ga doen, kan ik 1 ding al wegstrepen!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen