6 februari 2012

Weekendje weg...

  

Al een hele tijd geleden hadden mijn man en ik van onze dochter en "schoon"dochter 
een "hotel aan het water" bon gekregen om er samen even tussen uit te kunnen.
Met een eigen bedrijf schieten die momenten er wel eens bij in
en ik was dan ook diep ontroert door hun idee!! 
Dus gingen we er dit weekend eindelijk gebruik van maken.
Maar omdat het zulk mooi (maar erg koud!) weer was, hadden we wel een beetje spijt dat we 
nu geen wandeling en mooie foto's konden maken, want de bomen waren echt helemaal 
spierwit. Het zag er sprookjesachtig uit met die zon er op schijnend!


Manlief had een mooi hotel in Helmond uitgezocht en geboekt 
in het koudste weekend van dit jaar...arrgghh...
Maar...


....wat een leuke verrassing was dit hotel!!
De mensen waren erg vriendelijk, we hadden een hagelnieuwe kamer en we liepen zo 
de brug over het stadje in en achter het hotel was een grote Pathé bioscoop.
Ook het eten in het hotel was er heerlijk en de eetzaal en de rest erg sfeervol ingericht,
tja, daar letten wij dan weer op....
Mochten we ooit nog eens die kant op gaan, dan komen we zeker nog eens terug in dit hotel!


Het stadje was best heel gezellig en ik denk dat als het lente of zomer is, dat je daar 
erg leuk kunt vertoeven. Lekker wandelen door de straatjes of zitten op fijne terrasjes en 
eten in leuke kleine eethuisjes, zoals dit schattige eethuisje hieronder!



We vermaakten ons prima ondanks de kou en omdat het zonnetje pittig scheen hadden we
niet zo'n last van de kou. 
Dat was de volgende dag tijdens onze wandeling door Eindhoven wel even anders,
want zelfs mijn wederhelft kreeg koude tenen en dat wil wat zeggen!
Dus een lekker warm koffie tentje opgezocht en daar opgewarmd om daarna de reis terug 
naar huis weer aan te vangen...


En met nog een laatste blik op de ondergaande zon bij het strand van Egmond...

...stapten we het SUPER gezellige restaurantje Wonder's binnen, omdat dochterlief ons nog
absoluut niet thuis wilde zien maar ons beveelde (!!) om nog even lekker samen ergens
iets te gaan eten,
als afsluiting van een lekker (maar zeer fris) weekendje weg!



We hebben er van GENOTEN!! 
Dus, bedankt lieve, lieve schatten (Jalannah en Michelle) van me...
het was heerlijk en heel gezellig om even te kunnen doen!

En nog even wat anders...
ik zag dat ik al 74 volgers heb en ben helemaal verrast en ook vereerd!
Wat gezellig en leuk dat jullie mijn blog de moeite waard vinden en ik geniet ook
altijd heel erg van jullie blogs!!
Bedankt voor het volgen en ik hoop jullie te kunnen blijven interesseren en plezieren
met mijn blogpost...misschien ga ik ook maar eens een "bedank"kadootje maken om te 
verloten onder mijn blogvriendinnen. Lijkt me leuk!!

Ik ga er even over nadenken!! Dus wordt vervolgd...
En voor nu een heerlijke knutsel, schaats, wandel of gewoon een "GENIET ervan" week!

Groetjes van mij.

8 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk weekendje weg zo te zien! Leuk dat jullie zo hebben genoten. Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te zien en te horen zijn jullie heerlijk in de watten gelegd. Het was echt vreselijk koud maar wel erg mooi buiten! Wat leuk ook om foto's van Egmond te zien! Daar heb ik jaaaaren mijn vakantie doorgebracht.
    Een heel gezellig dorp en ons favoriete eettentje was d'Oude Clipper.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Koud of niet koud ,het mocht de pret niet drukken
    Het ziet er erg gezellig uit,en heerlijk verwend zo te zien.
    Fijne dag & groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijk weekend hebben jullie zo te zien gehad. De wereld zag er ook zo mooi uit onder die witte deken. Even lekker genieten.
    Fijne dag en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een superleuke verrassing, heel erg lief!!
    alleen dit lieve idee zorgde vast al voor veel warmte tijdens dit koude weekend!
    prachtige winterplaatjes!

    fijne dag en een lieve groet
    van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief cadeau! Mooie winterplaatjes.

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een gezellige blog en wat ben je creatief !

    En natuurlijk wil ik je bedanken voor je lieve en persoonlijke reactie op mijn blog .

    Deed me heel goed ...

    hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ondanks de kou hebben jullie volgens mij een super weekend gehad!
    Dat doet een mens goed, dat heb je van tijd tot tijd nodig.
    En nu weer freubelen? een aardbeienvrouwtje misschien?

    BeantwoordenVerwijderen